كلية الشريعة والقانون
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 468550

جـميـع المـحاضـرات- الجداول -مـلازم- اخـر الاخـبـار-انشـطه اخـرى

أهـلا بـكـ أيــهـا الـزار ومــرحــبـا بـكـ معـانا اذا ارت الانضـمام الينا لنـا الشـرف
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 998109

استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 591518كـل مـاعلـيـك هـو التـسـجـيـل فـقـط وتـصـحـفح قـوانـيـن الـمـنـتـدى
كلية الشريعة والقانون
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 468550

أهـلا بـكـ أيــهـا الـزار ومــرحــبـا بـكـ معـانا اذا ارت الانضـمام الينا لنـا الشـرف
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 998109

استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 591518كـل مـاعلـيـك هـو التـسـجـيـل فـقـط وتـصـحـفح قـوانـيـن الـمـنـتـدى
كلية الشريعة والقانون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية الشريعة والقانون

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
بــســم الله الــرحــمــن الــرحـــيــم

المنتدى معروض للبيع بصفه نهائية , أى شخص يريـد ان يشترى المنتدى ليتابع هـو
كـل ما عليك مراسلتـى , أو الاتصال بـى

Lovers.Fares@Yahoo.Com

استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
على القزاز
عـضـو جـديـد
عـضـو جـديـد
على القزاز

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Left_bar_bleue50 / 10050 / 100استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Right_bar_bleue

كيف تعرفت علينا : عـن طـريـق اخـر
قـسـُم الــمــنــتــدى : اقـسـم بالله العظـيم ان احتـرم القوانين وان احترم الاعضـاء واعتـرف عـنـد خطـائى وعـنـد مخـالـفـتـى اسـتـحـق العـقـاب
نسبة القوانين نسبة القوانين : استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 111010
طالب
غير ن=معروف
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 19/07/2010

استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Empty
مُساهمةموضوع: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالثلاثاء 20 يوليو 2010, 01:28

انا لسه مخلص ثانوى والحمد لله جبت 552
انا بس عاوز اعرف 1.هل فيه كليه اسمها شريعه وقانون انجليزى ولا لا؟ انا سمعت عنها بس مش عارف هيا اى بالضبط و2.هل هيا شعبه من شعب كلية الشريعه ولا كليه لوحدها؟ و3.هل هيا شريعه وقانون ولا شريعه بس ؟ 4.وهل هيا صعبه ولا أكيد صعبه؟وانا سمعت ان هيا لسه ماخرجتش اى دفعات هل ده صحيح؟
ارجو الإفاده واعتذر عن الإطاله
ولكم جزيل الشكر
UnDeRTaKeR
مـديـر المـنـتـدى
مـديـر المـنـتـدى
UnDeRTaKeR

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Left_bar_bleue90 / 10090 / 100استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Right_bar_bleue

قـسـُم الــمــنــتــدى : اقـسـم بالله العظـيم ان احتـرم القوانين وان احترم الاعضـاء واعتـرف عـنـد خطـائى وعـنـد مخـالـفـتـى اسـتـحـق العـقـاب
نسبة القوانين نسبة القوانين : استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم 111010
استاذ
مصارعة
خجول
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 07/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالأربعاء 21 يوليو 2010, 05:30

اولا انت حطيت الموضوع فى القسم الخطا بس مش مهم
بص هو فى بالانجليزى فى الحسين عندنا وديه صعبه موت بس لو بتحب ده خشه

وهى كليه 5 سنين

وهى الاثنين الشريعه والقانون

لاخرجت دفعات كثير اوى وبيشتغلو فى امريكا وفى ناس فى مصر

كده يبقى تمام

ينقل للقسم المناسب
https://thelaw.yoo7.com
J-k
ازهـرى عـامـل اللـى عـليـه
ازهـرى عـامـل اللـى عـليـه
J-k

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Left_bar_bleue50 / 10050 / 100استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Right_bar_bleue

مبروج
غير ن=معروف
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 24/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالأربعاء 21 يوليو 2010, 21:41

واضيف ان مجموعك في الثانوية الازهرية في الانجليزي لازم يكون فوق 85%
ومجموعها في التنسيق اعلي من الكلية الشريعه والقانون العاديه
اللي عندنا في الازهر القسم الانجليزي لكن في حقوق في القسم الفرنساوي
mohamed_20100
منفض للكيه لانه دكـتـور
منفض للكيه لانه دكـتـور

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Left_bar_bleue10 / 10010 / 100استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Right_bar_bleue

كيف تعرفت علينا : عـن طـريـق الجـروب عـلى الفـيس بـوك
جامعى
رياضة
مـبـسـوط
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 03/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالجمعة 23 يوليو 2010, 13:04

انا اريد ان اعدل فى جزئية من كلام الشبح ليست صحيحة عن شعبة الشريعة والقانون انجليزى الا وهى انهى لم تخرج دفعات حتى الان فان اول دفعة سوف تخرج السنادى ان شاء الله وبالنسبة لمجموع 85 فى الميمة فى الانجليزى ممكن تعفى منة اذا كنت معهد نموذجى او معهد خاص وبالنسبة لصعوبتها فهى مش صعبة وله حاجة هى عاوزة شوية اجتهاد وتكون بتحب اللغة والانجليزية ولو انت شاطر فى الانجليزى خشها فهى اسهل من العربى اذا كنت متفوق فى الانجليزى وعل فكرة انت بتاخد قرصات انجليزى تبع الجامعة وانت فى شعبة الانجليزى مجانا وبيبقوا مرتين فى الاسبوع فهى شعبة جمدة وعددها قليل وبيجلك دكاترة من برة على كافئة عالية جدا وبيكون منهم كمان مستشارين بيدوك وشغلها جامد جدا
على القزاز
عـضـو جـديـد
عـضـو جـديـد
على القزاز

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :

طالب
غير ن=معروف
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 19/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 03:22

انا والله مش عارف اشكركم ازاى
الف الف شكر جميعا
ولكن عندى استفسار للاخ(منفض) اسف يعنى بس هل الكلام اللى انت قلته دا متأكد منه؟ ان هيا مش صعبه (فهى مش صعبة وله حاجة هى عاوزة شوية اجتهاد وتكون بتحب اللغة والانجليزية ولو انت شاطر فى الانجليزى خشها فهى اسهل من العربى اذا كنت متفوق فى الانجليزى وعل فكرة انت بتاخد قرصات انجليزى تبع الجامعة وانت فى شعبة الانجليزى مجانا وبيبقوا مرتين فى الاسبوع فهى شعبة جمدة وعددها قليل وبيجلك دكاترة من برة على كافئة عالية جدا وبيكون منهم كمان مستشارين بيدوك وشغلها جامد جدا )؟
وانا الحمد لله كويس فى الانجليزى انا جبت 51 من 60 انا عارف انه مش كتير بس السنه دى يعتبر كويس جدا لان الامتحان كان صعب جدا
وماهى مجالات العمل بعد التخرج فى مصر وخارج مصر؟
وجزاك الله الف خير
UnDeRTaKeR
مـديـر المـنـتـدى
مـديـر المـنـتـدى
UnDeRTaKeR

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :
استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Left_bar_bleue90 / 10090 / 100استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم Right_bar_bleue

استاذ
مصارعة
خجول
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 07/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 11:34

المجالات بتكون خارج مصر فى نيويورك او لوس انجلس يعنى شغل بره عشان مطلوبين كثير
https://thelaw.yoo7.com
hitmanamr
عـضـو جـديـد
عـضـو جـديـد
hitmanamr

بنـرالمنتدى
عـارضـة الـطـاقـة :

كيف تعرفت علينا : عـن طـريق التـبادل الاعلانـى مع مـنـتـدى اخـر
جامعى
رياضة
زاحف
مصر
ذكر
يوم تسجيلك : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم   استفسار عن الكليه برجاء الرد  بسرعه لو سمحتم I_icon_minitimeالأحد 25 يوليو 2010, 16:08

كلام الاخ صح 100% انا فى خامسه دلوقتى ولما كنت داخل الكليه كان فى قسم بيتفتح جديد اسمه لغه انجليزيه وكان نغسى ادخله بس كنت جايب 78 فى الميه وهو كان بياخد من 80 فى الميه على اياامى يعنى لسه محدش اتخرج ده اول دفعه
بصراحه انا كا نفسى ادخلها خالى دكتور عندنا ونصحنى بس فرقه فى المجموع[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

استفسار عن الكليه برجاء الرد بسرعه لو سمحتم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا جماعه نتيجة رابعة شريعه وقانون القاهره اتعلقت ولا لسه ارجو الرد وجزاكم الله خيرا
» يا جماعه نتيجة رابعة شريعه وقانون القاهره اتعلقت ولا لسه ارجو الرد وجزاكم الله خيرا
» استفسار
» خطبه أكثر من روعه (حمل بسرعه)
» أرجو الرد